MOTIVACE!!

Můj přístup a rozhodnutí

 

Na podobné téma tu už článek najdete. Jenže není úplně motivační, proto jsem se rozhodla udělat ještě jeden, který vás doufám přímo motivuje a pomůže vám víc,
Bude psán úplně jinou formou. Respektivě, nebudou tu takové ty "klasické" kecy. Ale spíš moje postřehy a jak to mám tedˇ já. Co mi pomohlo, a co byste si měli uvědomit.... Zkrátka, to asi pochopíte  až po přečtení :-D


Tento článek vlastně vůbec nebyl v plánu. Ale jednoho dne (spíše noci:_D) jsem si uvědomila hrozně důležitou věc, která mi pomohla a zároveň mě inspirovala pro napsání tohoto článku. Takže se s vámi o to podělím a doufám že vás motivuju.
Jak víte chci dělat stevardku. Měla jsem neskutečnou motivaci a chutˇ do té práce a věřila jsem si, což doporučuju i vám. Jednoho dne jsem si prostě řekla a uvědomila že to chci zvládnout a zvládnu. vlastně to samé si říkám i tedˇ ohledně práce jako letuška. Když tomu věříte a půjdete si za tím, zvládnete to.


Tohle jsem si jednou v noci říkala a věřila tomu: Neskutečně mi to pomohlo a cítila jsem se tak štˇastná a odhodlaná. Doporučuju na tohle "přijít". Takhle odhodlaná a motivovaná jsem dlouho (vlastně nikdy) nebyla.Protože, jakmile jednou tu energii získáte, tak se nevzdáte a při pádu vstanete. Máte jasný cíl, i když se někdy nedaří a spadnete, tak to berte z humorem jako já. Pak tomu uvěří i mozek.Ale tedˇ ty moje myšlenky. Nepsala jsem si to jen kvůli blogu, ale jeden z důvodu bylo i to, že jsem byla tak štastná a zkrátka jsem to musela někde sdílet. Navíc kdykoliv si to můžu přečíst znovu a motivovat se. Snad to pochopíte správně a pomůže vám to. Tohle si říkejte i vy!
(pro vysvětlení Byla jsem na pohovoru a výběrovém řízení u RegioJetu. Ale bohužel tam to nevyšlo. Ale měla jsem obrovskou motivaci a nadšení. Dalo by se říct víru, ale to právě poznáte z těch myšlenek co jsem si psala. taky zde právě mluvím o neúspěchu. Je to pouze vysvětlivka atˇ chápete co se níže píše, a proč mluvím i o neúspěchu. Nakonec budu ta vysněná stevardka/minibaristka, obojí ale u ČD). Jak mě teda nevzali u Regia tak jsem byla smutná, ale neztrácela jsem naděj a bojovala dál. Bojovat jsem se rozhodla i o tu samotnou pozici u Regia. Je důležité tomu věřit a nepřipouštět si že to nevyjde.
"Jsem lev, buďte silný jako já. Neúspěch mě zlomil, ale nemůžu/ete se tomu poddat. Hledej znovu motivaci. Protože  právě to je nejdůležitější".Jak se říká v jedné nejmenované, ale známe pohádce. Když nevyjde jedna věc a selžou naše představy, můžete zase hledat něco nového a jiné způsoby. To "období" mi pomohlo. Uvědomila jsem si spoustu věcí a hlavně získala super přístup. Což je hlavní, nevyjde jedna věc, a zavřou se vám jedni dveře, je ideální doba hledat jiné. Když si tohle řeknete a uvěříte tomu, budete spokojení. V podstatě, tohle je na životu krásné. Když nevyjde jedna věc je čas hledat jinou. Už tenhle přístup je neskutečně motivující, tohle si prostě říkejte!!Říkejte si: nevyšlo to nevadí, je načase hledat nové možnosti, což taky považuji za úspěch. O tom je život. Je krása hledat pořád nové možnosti, tenhle přístup vám pomůže a motivuje vás (PODPOŘÍ). Je to všechno o tom že si něco řeknete, takže mozek tomu uvěří a bude se tak chovat a vy budete stˇastní


Také jsem si říkala:" Já jsem pro tu udělala nejvíc (což je fakt). Teď je řada na osudu, prostě věřím a to je hlavní" Celým srdcem, musíte věří.I Když spadnete, tak je důležité vstát a jít dál."Neskutečně si vážím této cesty,  a někdy musíte spadnout ať vidíte i jiné možnosti, které jsou mnohdy lepší. Tohoto snů se nevzdám a budu bojovat. Udělám pro to opravdu všechno"


Také si říkejte a uvědomte:
"Jsem šťastná, našla jsem novou cestu a nový cíl. Nejlepší etapa života, nikdy se nevzdám svého snu. Neskutečně mi to dodává sílu a energii, fakt tomu věřím celým svým srdcem. Tomuhle je potřeba věřit:) 
Snad si něco podobného řeknete taky. Musíte tomu  věřit a uvědomit si to. Věřím že vám to pomůže najít sílu.
"Jsem neskutečně šťastná, našla jsem nový směr v životě. Jsem jiná a chci být lepší člověk. A budu lepší člověk! Vážím si lidi kolem sebe a zkrátka jsem šťastná. Jako lev jsem vstala a bojuju, cítím že to zvládnu, chci to zvládnout jiný scénář si nepřipouštím. Děkuju za to prozření. Jednoho dne jsem našla jakoby sílu a uvěřila tomu že to zvládnu, protože to zvládnu. Cítím velkou sílu splnit si sen. Budu letuška, udělám proto všechno co půjde a nevdám se. Hned po této větě budu mít víc odvahy a splníte to!!


Snad to dává smysl, a chápete co myslím. Zkrátka bojujte pro to co vás baví, Musíte mít tento přístup, získáte tím neskutečnou sílu. Opravdu je pravda moudro: váš život je to, co z něj dělají tvé myšlenky.

Ono pomohlo mi i to, že mě nevzali u prvního pohovoru.Věděla jsem co bude příště a jak to bude probíhat, na co ptají atd... Takže i špatná zkušenost vás může poučit a pomoct vám.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lysá hora 2017

Já a cestování :D

WHAT! :-D "Zajímavý článek"